قیمت کارتن اسباب کشی در اصفهان (1402)

قیمت، هزینه ورق و کارتن 3 لایه عمده ارزان در اصفهان (1401)

خرید کارتن اسباب کشی اصفهان | ارزان ترین قیمت سال 1402

اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی اصفهان برای اسباب کشی منزل و یا غیره را دارید بدانید شرکت باربری در اصفهان سالار بار اصفهان جهت بسته بندی اصولی اثاثیه انواع کارتن را تهیه مینماید.

چرا تهیه کارتن اسباب کشی نو بهتر است ؟

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا بهتر است در هر اسباب کشی از کارتن های تازه استفاده نمود ؟

پاسخ این سوال را با یک تحلیل ساده میتوان شرح داد . کارتن های تازه با توجه به این که بصورت چند لایه تولید میشوند ، دارای فضای خالی به جهت ضربه گیر بودن دارند . پس از اولین مصرف شما از کارتن خالی و تازه با توجه به وسیله ای که در آن قرار گرفته ، محفظه های خالی فشرده میگردد و پس از تحمل فشار از مبدا تا مقصد خاصیت خود را در برخی نقاط باکس کارتنی از دست میدهد .

امکان استفاده مجدد از کارتن ها را با توجه به میزان استفاده ، اب و هوایی که کارتن در آن شرایط قرار گرفته و شی درون کارتن مورد سنجش قرار داد . برای مثال در یک کارتن اسباب کشی چندین مورد شیشه ای قرار داده اید . سپس در مسیر حمل و نقل ضربه های زیادی در طول راه وارد گردیده ، حالا فرض بر این میگیریم شرایط جوی آب و هوایی مناسب نبوده و بارش هم داشتیم و کارتن اسباب کشی در معرض کلیه این خطرات قرار گرفته .

با این اوصاف این کارتن دیگر مورد استفاده وسایل حساس نخواهد بود . چرا که این کارتن دیگر خاصیت ضربه گیر بودن خود را از دست میدهد . بهتر است در هر اسباب کشی وسایل حساس ازقبیل شکستنی ها و موارد اینچنینی ، از کارتن های اسباب کشی جدید استفاده گردد . شرکت کارتن سازی پارس ایران با تولید کارتن های سه و پنج لایه ، امکان استفاده مجدد از کارتن اسباب کشی را به بیش از 15 بار بدون افت کیفیت تضمین مینماید .

برای سفارش کارتن 3 لایه فقط کافیست با ما تماس بگیرید و کارتن های با کیفیت را از ما بخواهید.

 

خرید کارتن سه لایه جهت اسباب کشی اصفهان

قیمت خرید کارتن سه لایه

کارتن های سه لایه علاوه برا ابعاد مختلف دارای ضخامت متفاوتی هم هستند که از لایه ها متفاوتی ساخته میشوند و این لایه ها از کاغذ های مختلفی ساخته میشود.

کارتن اسباب کشی اصفهان را از بهترین و معتبر ترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان تهیه نمایید

ورق کارتن سه لایه از دو لایه صاف و یک لایه چین خورده ساخته شده که لایه های صاف از رول کاغذ های معمولی ساخته شده و لایه چین خورده از رول کاغذ فلوت ساخته میشود.

قیمت خرید کارتن اسباب کشی اصفهان 3 لایه و 5 لایه 

خرید کارتن اسباب کشی اصفهان

قیمت کارتن سه لایه بسته به نوع و کیفیت رول های استفاده شده متفاوت میباشد و هرچه کیفیت رول های استفاده شده بیشتر باشد طبیعتا قیمت کارتن ها هم بیشتر خواهد بود.

بهترین رول مورد استفاده در کارتن سازی ها را میتوان به رول های راشا و پارس اشاره کرد این رول ها از بهترین رول های کاغذی مورد استفاده در ساخت کارتن میباشد.

خرید عمده کارتن اسباب کشی اصفهان سه لایه

خیلی از کارخانه ها که دستگاه برش و چاپ بسته بندی خود را دارند خواهان خرید ورق کارتن سه لایه میباشند که خودشان ورق ها را با دستگاه مخصوص برش و در ابعاد مختلف میسازند همچنین اگر دستگاه برش را نداشته باشند به کارتن سازی سفارش میدهند.

همچنین بعضی از کارخانه ها دارای دستگاه چاپ میباشند که چاپ مخصوص به خودشان را روی کارتن ها میزنند.

هزینه فروش کارتن اسباب کشی اصفهان سه لایه 

شرکت باربری در اصفهان سالار بار برای راحتی شما همشهریان عزیز با شرکت های کارتن سازی قرارداد بسته و نسبت به نیاز شما مشتریان وفادار کارتن های سه لایه را با کیفیت های متفاوت به شما عرضه میکند.

فقط کافیست با ما تماس بگیرد و قیمت کارتن های پنج لایه و سه لایه را از ما بخواهید.

مناسب ترین مرکز خرید کارتن اسباب کشی اصفهان

اگر میخواهید از مناسب ترین و ارزان ترین و تخصصی ترین مرکز خرید کارتن اسباب کشی اصفهان کارتن مناسب و محکم تهیه نمایید شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان سالار بار بهترین کارتن های اسباب کشی اصفهان را بصورت نو و دست دوم را دارد که در اختیار شما عزیزان قرار میدهد

خرید کارتن اسباب کشی اصفهان 3 و 5 لایه

09139143480

4.9/5 - (26 امتیاز)

One thought on “قیمت کارتن اسباب کشی در اصفهان (1402)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found

حمل اثاثیه منزل | 09139143480