ارزان ترین باربری اصفهان | ارزانترین باربری بین شهری

حمل اثاثیه منزل در اصفهان | ارزانترین باربری بین شهری

ارزان ترین باربری اصفهان ( ارزانترین باربری بین شهری )

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان سالار بار یکی از ارزان ترین یا ارزانترین باربری اصفهان محسوب میشود البته کیفیت کار شرکت در حمل بار و کارگران ماهر و ماشین مجهز به ضربه گیر بسیار بالا میباشد ارزانترین باربری بین شهری را با بهترین کیفیت خدمات از اتوبار سالار بخواهید

اینکه قیمت حمل بار در شرکت سالار بار کمتر میشود بدلیل این است که کارگر اسباب کشی ماهر دارد و در این صورت تعداد ساعت کار کمتر میشود چون کارگر ها سریع و در زمان کمتری اثاثیه را جابجا میکنند و چون هزینه اسباب کشی بصورت ساعتی میباشد قیمت حمل اثاثیه منزل با شرکت باربری سالار بار بصرفه تر میشود

هزینه و قیمت باربری و حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان را با یکسری کار میتوان کاهش داد

بسته بندی حرفه ای وسایل اگر توسط نیروهای آموزش دیده شرکت سالار بار اصفهان انجام شود به شما در کاهش دادن قیمت باربری کمک میکند

اما چطوری ببینید با این وضعیت قیمت های وسایل و اسباب و اثاثیه اگر کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد شود شاید هزینه ای که برای بسته بندی حرفه ای میکنید با خرید یک وسیله کوچک آشپزخانه یکی باشد و بعد مطمئنا شما به این تصمیم میرسید که اگر بسته بندی را به افراد ماهر سپرده بودید چقدر بهتر بود تا اینکه خودتان وقت و انرژی تان را برای این کار بگذارید

مزایای سالار بار به عنوان بهترین و مطمئن ترین باربری اصفهان

  • دارای مجوز رسمی میباشد
  • قیمتش را دوتا نمیکند یعنی پشت تلفن و زمان حضور قیمت یکسان میباشد
  • افراد تیم و کارگر های اسباب کشی ماهر و آموزش دیده میباشند
  • در تمام امور مورد اعتماد میباشد
  • بصورت آنلاین میتوان خدمات باربری را رزرو نمود
  • ماشین های باربری مجهز از کامیون و نیسان و وانت
  • جهت باربری بین شهری کمترین قیمت را با بالاترین کیفیت ارائه میدهد

خدمات سالار بار در زمینه باربری درون شهری و ارزانترین باربری بین شهری

حمل اثاثیه منزل سپاهان شهر اصفهان

باربری و حمل اثاثیه منزل شاهین شهر اصفهان

حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان

باربری اصفهان به تهران

ارزان ترین باربری اصفهان 

ارزانترین باربری در اصفهان | سالار بار اصفهان

اثاث کشی با سالار بار کمک می کند کلی در وقت و پول صرفه جویی کنید زیرا جزو ارزانترین باربری در اصفهان می باشد و می توانید یک جابجایی بدون جنگ اعصاب داشته باشید.

خب برای باربری بین شهری از کجا باید شروع کنیم؟

تصمیم بگیرید چه چیز هایی را لازم دارید و چه چیز هایی را با خود نمی برید و چه چیزهایی ارزش بردن ندارد. شاید هم این جابجایی موقتی است و بعضی چیز ها فعلا لازمتان نمی شود و باید جمع شود.

اگر همین حالا هم یک سری چیزها را بسته بندی کرده و کنار گذاشته اید، لیستی از همه لوازم بردارید تا مطمئن شوید هیچ وسیله غیر ضروری را با خود به خانه جدید نمی برید.

ارزانترین باربری در اصفهان

لوازم اثاث کشی را تهیه کنید

یک حساب سر انگشتی به شما می گوید چقدر کارتن و نخ و چسب و چیز های دیگر لازم دارید. از همین الان شروع کنید به جمع کردن کارتن خالی از محل کار، فروشگاه ها و اقوام و دوستان. یا اینکه کارتن های مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل را از شرکت های باربری معتبر خریداری کنید.

همه چیز های غیر ضروری را جمع کنید. اگر تابستان اسباب کشی می کنید لباس های گرم و پتو های ضخیم و سنگین را جمع کنید و کنار بگذارید. منظم باشید

چگونه وسایل سنگین خانه را خودتان جا­ب­جا کنید؟

باربری و اسباب کشی کاری سخت و ضروری است که زمانی برای هرکسی پیش خواهد آمد. چه جا­ب­جا کردن اثاثیه منزل خودتان باشد، چه دوستتان برای اسباب­ کشی به آپارتمان جدیدش از شما کمک خواسته باشد، هیچ­کس از این کار کمرشکن خوشش نی آید ؛ مخصوصاً وقتی مجبور باشید وسایل سنگین را به تنهایی جا­ب­جا کنید.

ما به شما در تمام زمینه های باربری ارزان ترین باربری اصفهان را پیشنهاد میکنیم

ارزان و سریع تمام کارهای حمل اثاثیه منزل در اصفهان انجام خواهد شد

همه کارتن ها و جعبه ها را برچسب بزنید

بالا و کناره همه جعبه ها باید برچسب بخورد که با یک نگاه بفهمید داخلش چیست، مال کجای خانه است و اینکه کدام کارتن محتوی شکستنی است یا کدامشان اول از همه باید باز شود. با نوشتن تمام محتویات روی برچسب خیلی راحت چیزی را که دنبالش هستید پیدا می کنید، و دیگر لازم نیست ده تا کارتن را که رویش نوشته «آشپزخانه» باز کنید تا یک در باز کن ناقابل را پیدا کنید. خلاصه اینکه از همه چیز صورت برداری کنید. خود من اینجور مواقع کمی وسواسی می شوم، شاید بخاطر اینکه بار ها بخاطر پیدانشدن چیز های ضروری خودم را لعنت کرده ام و مجبور شدم هزارتا کارتن را بیرون بریزم و حتی چیز هایی را در جریان اثاث کشی گم کردم که معلوم نبود چطور باید مشخصات بسته بندی آن را برای پیگیری به شرکت باربری یا بیمه بدهم. اینطوری شد که دیگر به خودم قول دادم که چنین وضعیتی دیگر هرگز تکرار نمی شود!

علاوه بر این من همیشه کارتن ها را به دقت شماره گذاری می کنم. اینطوری در حین اسباب کشی همیشه لیست همه اقلام و اثاثه در دستتان هست و موقع پیاده کردن اثاث ها در خانه جدید، می توانید نظارت دقیقی روی کار کارگران باربری داشته باشید تا هنگام جابجایی چیزی از قلم نیفتد. و اگر خدای نکرده جعبه ای هم گم شد، خیلی راحت از روی شماره و لیست محتویات آن می توانید پیگیری کنید. اگر بارتان را بیمه کرده اید که دیگر چه بهتر! شرکت های بیمه عاشق این اطلاعات و جزییات هستند.

مطمئن شوید بارتان صحیح و سالم به مقصد برسد

روی هر جعبه یک برچسب راهنما بزنید که به کارگران بفهماند آن را چطور باید حمل کنند. می توانید برچسب را از فروشگاه لوازم التحریر بخرید یا خودتان با کامپیوتر در منزل طراحی کنید. لباس، حوله، پارچه و بالش را می توانید برای بسته بندی کردن امن تر شکستنی ها بکار ببرید. فقط یادتان باشد این موضوع را روی کارتن توضیح بدهید که کارگر بیگناه از همه جا بی خبر وقتی جعبه را باز می کند بداند که لابلای آن پتوی پشمی، یک گلدان کریستال یا ظرف تزئینی شکستنی پیچیده شده. اینطوری ظرف هایتان به سرنوشت مال من دچار نمی شود. بین خودمان باشد، بار ها شده اشیاء تزئینی و شکستنی ام با همین سهل انگاری موقع باز کردن کارتن ها زمین افتاده و خرد و خاکشیر شده!

ارزان ترین باربری اصفهان این تضمین را به شما میدهد که راحت ترین حمل اثاثیه منزل در اصفهان را تجربه نمایید

ارزانترین باربری بین شهری اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به ارزان ترین باربری اصفهان بسپارید

09139143480

حتما همه شکستنی ها مثل بشقاب چینی، آینه، قاب عکس و این جور چیز ها را لای چند لایه پلاستیک حبابدار بپیچید و آن ها را به درستی روی لبه هایشان بسته بندی کنید و در جعبه بگذارید. من اکیدا پلاستیک حبابدار را توصیه می کنم! چون هم ارزان است و هم امتحانش را پس داده و مانع این می شود که ظرف ها داخل کارتن به هم بخورد و بشکند. من قبلا از روزنامه لابلای ظرف ها استفاده می کردم اما چندین بار ظرف شکسته تحویل گرفتم.

شکستنی ها را چند تا چند تا با چسب و پلاستیک حبابی بپیچید. چیز های هم شکل مثل باتون کوهنوردی یا اسکی، دسته جارو و تی و پایه آباژور را می توانید با هم در یک جعبه بسته بندی کنید. در بسته بندی مبلمان، حواستان باشد همه لوازم یک تکه مبلمان را همراه آن بپیچید. پیچ ها، پایه ها و بست های هر قطعه مبلمان را داخل یک کیسه پلاستیک یا زیپ کیپ بگذارید و به آن بچسبانید و همراه خودش بسته بندی کنید.

اگر می خواهید یک میز را بسته بندی کنید، اول پایه هایش را باز کنید. بعد پایه ها را با هم ببندید و زیر رویه میز بچسبانید. اینطوری پایه ها موقع جابجایی زخمی نمی شود و آسیب نمی بیند.

حتما مبلمان و لوازم چوبی مثل میز عسلی و پا تختی و آینه را با یک لایه محافظ مثل پارچه یا پلاستیک حباب دار بپوشانید تا در حین اسباب کشی آسیبی نبیند.

بهتر است از پارچه ها و پتو های خودتان برای بسته بندی و محافظت مبلمان استفاده نکنید! چون من این کار را کرده ام و پارچه های پاره و کثیف و لک دار تحویل گرفته ام. از شرکت باربری بخواهید از پارچه های مخصوص این کار برای بارتان استفاده کند.ارزانترین باربری در اصفهان

پیشنهاد ارزان ترین باربری اصفهان جهت بسته بندی وسایل منزل

همه قطعات جدا شدنی و قابل باز شدن را قبل از بسته بندی باز و جدا کنید. اینطوری جابجایی خیلی راحت تر و ایمن تر می شود. میز بدون کشو هایش خیلی سبکتر است و کشو هم بدون محتویاتش. البته می توانید کشو ها را خالی نکنید اما باید روی لوازم داخل کشو را با پارچه پر کنید و بعد چسب پیچ کنید. کشو ها هم باید تمیز و مرتب با چسب روی هم محکم شوند که وسط راه با رد شدن از یک دست انداز یکهو همه چیز کف کامیون پخش نشود.

جعبه ها و کارتن ها را تا حد ممکن سبک نگه دارید. برای اطمینان از ایمنی و سلامتی خودتان و عزیزانتان و کارگران محترم، وزن جعبه ها نباید بیش از حد زیاد باشد. وزن هر جعبه یا کارتن باید حد اکثر ۱۸ تا ۲۲ کیلوگرم باشد. اما اگر به ناچار وزن جعبه ای بیشتر از این مقدار بود، حتما روی آن برچسب هشدار دهنده بزنید که خدای نکرده کسی با برداشتن آن به خودش آسیب نزند.

 

4.8/5 - (19 امتیاز)

6 thoughts on “ارزان ترین باربری اصفهان | ارزانترین باربری بین شهری

  1. اشکان ریاحی says:

    اول صحبت کردند وبنده رو قانع کردند و اکیپشون فرستادند وحرفاشون با عملشون کاملا یکی بود من واقعا راضی بودم ممنون از مدیریت خوب

  2. زینب موسوی says:

    باسلام خدمت مدیریت بنده بسته بندی داشتم کارمادادم خدمت نیروهای بسته بندی و خداروشکر بسیار شیک بسته بندی کردن

  3. علیرضا حاجیان says:

    به نام ایزد یکتا وسپاس به کلیه کارکنان شرکت سالاربار بنده خیلی راضی بودم از کارشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found

حمل اثاثیه منزل | 09139143480